12 Νοε 2008

Εβδομάδα από 22-9 μέχρι 28-9

Σχολικά
Στις 26 του μηνός έμαθα απ'την Γιώτα (το πρωί εκείνης της ημέρας) πως πέθανε από όγκο στο κεφάλι η καθηγήτρια των Αγγλικών του Γυμνασίου και Λυκείου. Δεν το πίστεψα κι είπα πως είναι απλώς διαδόσεις. Όμως όταν κάναμε προσευχή, λίγο πριν μπούμε για μάθημα, οι καθηγητές μας το είπαν, λέγοντας πως θα στείλουν συλληπητήριο τηλεφράφημα κι ένα στεφάνι εκ μέρους των καθηγητών κι όλου του σχολείου. Την μέρα αυτή δεν έγινε μάθημε προς ένδειξη πένθους. Πραγματικά λυπήθηκα που χάθηκε αυτή η καθηγήτρια, ήταν πάρα πολύ καλή και πάνω απ'όλα καταλάβαινε τα παιδιά και τα βοηθούσε σημαντικά σε κάθε πρόβλημά τους. Κρίμα!!!

Οικογενειακά
Όλη την εβδομάδα η μάνα μου λείπει στον τρύγο. Ενώ την Παρασκευή περιμένουμε τον πατέρα μου απ'την Άμφισσα (όπου είναι με μετάθεση).
Στις 26 του μηνός πήρε τηλέφωνο η μάνα μου για να δει τι κάνουμε, να ρωτήσει αν διαβάζουμε και αν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Την Παρασκευή το βράδυ ήρθαν στο σπίτι η μάνα μου κι ο πατέρας μου.

Προσωπικά
Την Τετάρτη τηλεφώνησα στον Γιώργο απλώς για κουβέντα. Ο ίδιος νόμισε πως ήθελα να του πω κάτι ιδιαίτερο, επίσης πριν ακόμα κλείσουμε του είπα τις εντυπώσεις μου για το πρόγραμμα που είχε κάνει την Κυριακή, ρωτώντας τον, πως του'ρθε να βάλλει ελληνικά που δεν είναι ακουστικά, μου είπε πως έκλεισε το πρόγραμμα επειδή ο "φίλος μου" 22-19 (έτσι τον αποκάλεσε ενώ δεν τον γνωρίζω) παρέμβαλε πάνω του. Πρώτες ζήλιες ο δικός σου ε;
Την ίδια μέρα πήρα τηλέφωνο τον Πάρη (fm69). Τηλεφώνησα για να κανονίσουμε νέο ραντεβού για να γνωριστούμε από κοντά. Την Πέμπτη πήρα τον Γιώργο για να με βοηθήσει, δηλαδή να πει στην Μαίρη -αν τον έπαιρνε- πως γνωρίζει τον "Β.Μ.". Δεν βοήθησε.

Διάφορα
Την Κυριακή 22-9 πήγαμε με τον Γιάννη βόλτα. Εκείνη την ημέρα η ΟΝΝΕΔ είχε γιορτή στην πλατεία του Αγίου Νικολάου. Τέλος πήγαμε για αναψυκτικό στο ΑΡΓΩ.
Την Τρίτη πήγα για ψώνια, αγοράζοντας την νέα κασσέττα των Santana: "Beyond Appearances". Ακούγοντάς την βέβαια για πρώτη φορά δεν μου έκανε και πολύ καλή εντύπωση και έδειξα λυπημένη γι'αυτή μου την επιλογή. Όμως ξανακούγοντας την, άρχισε να μου αρέσει γιατί έχει ωραία τραγούδια.

Επεξηγήσεις
*Σχολικά
Χάρη σε αυτή την καθηγήτρια έμαθα τα πρώτα μου Αγγλικά. Στο σχολείο αυτό κατέληξα μετά από μεταγραφή. Στο γυμνάσιο έκανα γαλλικά και για να μην δηλώσω απαλλαγή και χάσω βαθμό απ'την ξένη γλώσσα είχα ζητήσει θυμάμαι απ'την καθηγήτρια να με βοηθήσει. Και το έκανε. Βέβαια μια μικρή ιδέα είχα πάρει από ένα βιβλίο "αγγλικής άνευ διδασκάλου", ενώ εκείνη με έμαθε κάποια πράγματα από γραμματική και συντακτικό. Την ευχαριστώ κι ας είναι αιωνία η μνήμη της. Πάντα σε αυτή την ζωή χάνονται άνθρωποι που προσφέρουν κι εκείνη αγαπούσε την δουλειά της και οι μαθητές της επίσης.

*Οικογενειακά
Η μάνα μου πάντα κοίταζε να βρει εποχιακές δουλειές που να βγάζει κάτι επιπλέον για τα οικονομικά του σπιτιού. Με τον πατέρα μου μακριά τα πράγματα ήταν λίγο δύσκολα. Είχαν να πληρώσουν τα φροντιστήρια μας, τους λογαριασμούς και τις δόσεις για το σπίτι που το έφτιαχναν σιγά-σιγά.

*Προσωπικά
Ήμουν η κολιτσίδα του Γιώργου. Δεν υπήρχε ημέρα που να μην του τηλεφωνήσω έστω για ένα "γεια". Ήθελα να είναι ο καλύτερός μου φίλος, μόνο που εκείνος υπήρχαν φορές που ήταν απόμακρος ή αδιάφορος ή άλλες φορές έδειχνε να νοιάζεται. Ήμουν "ερωτευμένη" με έναν ραδιοερασιτέχνη και καμάρωνα γι'αυτή μου την γνωριμία!

*Διάφορα
Δεν ήταν και η καλύτερή μου αλλά συχνά βγαίναμε με τον Γιάννη και την παρέα του για καμιά βόλτα. Όσο έλειπε η μάνα μου για δουλειά εγώ ως μεγαλύτερη αδερφή έπρεπε να προσέχω τον μικρότερο και να του κάνω τα χατήρια, διαφορετικά θα το "κάρφωνε" στην μαμά και τον μπαμπά. Όχι τίποτε άλλο, αλλά έφταιγα δεν έφταιγα, έτσι και "κάρφωνε" και κάτι που δεν ίσχυε, το ξύλο το έτρωγα!





Δεν υπάρχουν σχόλια: